Alla inlägg
- Internet fungerar inte
- Hej, min fiberbox är helt död inga lampor lyser
- Friläggning av kabeln
- Avtal med PTS för vårt område
- Kabel djup
- Internet fungerar inte
- Driftstörning Hisingsbacka?
- Installationen
- Avklippt kabel
- Mitt bredband funderar ej ingen grön lampa lyser
- Säga upp avtalet
- Vad händer med felet i Norrtälje ? Står ingenting på er hemsida under drift information !
- felsökning
- Återställande av dike
- Fiber
- Kontakta ip only verkar vara omöjligt hur gör man?
- Aggresiva Försäljare
- Efteranslutning
- Robust Fiber
- Hur fungerar faktureringen?
- Utbud av tjänster/hastigheter
- Vad är det ni installerar för hårdvara?
- Om det åskar ska strömadaptern kopplas bort från fibermottagaren?
- Vem ansvarar för att lämna information gällande befintliga ledningar på tomten?
- Min fiberkabel är avgrävd, vart felanmäler jag det?
- Behöver alla fastighetsägare skriva under beställningen av fiber?
- Hur går jag tillväga för att beställa fiber?
- Vad är en fiberdosa och vad behövs den för?
- Kommer fiberanslutningen räcka i hela huset?
- Är min fiberbeställning fortfarande giltig efter 24 månader?
- Jag undrar om ni fått in min beställning då jag inte fått någon bekräftelse?
- Jag har fått avslag på RUT-/ROT-avdraget, varför?
- Såhär kommer du igång med din fiber när installationen är klar.
- Varför har ni höjt priset mot tjänsteleverantören?
- Såhär går en fiberinstallation till:
- Så jobbar IP-Only med felavhjälpning i Norrtälje stadsnät
- Händer det något med fibermottagaren om jag väljer att kallställa min stuga och bryta stömmen?
- Kan man lägga ner fiberkabeln och elledningen i samma rör?
- Är fibermottagaren en switch eller en router?
- Hur går det till när ni borrar under en väg? Använder ni nått giftigt medel?
- Fungerar fibern vid strömavbrott?
- Vad säger Robust Fiber om kanalisation grundare än 30 cm?
- Jag vill beställa en extraanslutning till min fastighet, hur gör jag?
- Jag vill ångra min beställning inom ångertiden på 14 dagar, hur gör jag det?
- Jag ska sälja mitt hus, vad händer med min beställning?
- Allmänna villkor för fiberbeställning
- Kan jag avbeställa en tjänst på er hemsida?
- Jag har beställt fiber av er, kan jag avbeställa kostnadsfritt?
- Kan jag delbetala fakturan?
- GDPR och IP-Only