Hoppa till innehåll
Alla inlägg
-
Vi avbryter vår planerade fiberutbyggnad i Hofors landsbygd sektor 1
-
IP-Only har inget samarbete tillsammans med Open Infra
-
Kan jag ansluta mig när jag vill?
-
Hur beställer vi fiber till vårt flerfamiljshus eller företagsbyggnad?
-
Såhär går en fiberutbyggnad till:
-
Behöver jag meddela er om jag flyttar när fibern är installerad och betald?
-
GDPR och IP-Only
-
Hur fungerar faktureringen?
-
Om det åskar ska strömadaptern kopplas bort från fibermottagaren?
-
Vad är det ni installerar för hårdvara?
-
Kommer fiberanslutningen räcka i hela huset?
-
Såhär går en fiberinstallation till:
-
Kan jag se min beställning någonstans?
-
Varför försvinner hastigheten 100/10 Mbit/s hos min tjänsteleverantör?
-
Kan man ha olika leverantörer för TV och internet och kan man koppla utrustningen till samma port?
-
Såhär kommer du igång med din fiber när installationen är klar.
-
Ordlista
-
Om tjänsteportalen visar fel adress
-
Varför har ni höjt priset mot tjänsteleverantören?
-
Var kan jag få tag i en strömadapter?
-
Jag vill begära registerutdrag, hur gör jag?
-
Var hittar jag en överlåtelseblankett?
-
Fått fibermottagaren installerad, men den är inte aktiverad. Varför?
-
Hur vet jag att min fiber är redo att användas?
-
Jag skulle vilja nyttja ROT- eller RUT-avdraget, hur fungerar det?
-
Varför finns inte den leverantören jag vill ha?
-
Terms and conditions
-
Var hittar jag information om driftstörningar?
-
Är min fiberbeställning fortfarande giltig efter 24 månader?
-
Jag ska gräva ned rör själv, vilka anvisningar ska jag följa?
-
Behöver du kom-igång-hjälp efter att fibern är installerad?
-
Vi är intresserade av ett gruppavtal, vart vänder vi oss?
-
Jag bor i en lägenhet och min BRF/hyresvärd har beställt fiber, när sker installationen?
-
Hur går en installation till hos mig som bor i lägenhet?
-
Jag vill skicka brev till er, går det?
-
Vem ansvarar för utrustningen som installerats i min fastighet?
-
Jag vill beställa korttidsabonnemanget, hur gör jag?
-
Utmaningarna i fiberbranschen och varför det kan uppstå förseningar
-
Behöver alla fastighetsägare skriva under beställningen av fiber?
-
Min fiberkabel är avgrävd, vart felanmäler jag det?
-
Vem ansvarar för att lämna information gällande befintliga ledningar på tomten?
-
Vart kan jag köpa en router?
-
How to cancel your order
-
I have a problem using my fibre broadband
-
Not satisfied with the installation?
-
Invoice and payment
-
Can I get a tax deduction (ROT- and RUT-avdrag)?
-
My fibre is installed – what happens now?
-
Building a fibre network - how does it work and how long does it take?
-
What is included in the price?