WAN-lampan

Hej!
Våran WAN-lampa lyser inte. Vi har skaffat abonnemang och router men kan inte använda internet eftersomlampan inte lyser. När vi flytta in sa hyresvärden att det bara var att skaffa det vi har gjort men det går inte aktivera på nåt sätt.

Mvh Patrik Ödvall
Patrik

Kommentarer

  • Hej Patrik,

    Eftersom vi inte hanterar adresspecifika ärenden via vårt kundforum har jag istället skickat ett mejl till dig som du gärna får besvara.
    Sofia Kundservice
  • Vi bor på S*personuppgifter raderade av IP-Only*
    Patrik
  • Hej Patrik.
    Tack för informationen.
    Jag stänger denna tråd och följer upp med dig till din mejladress.
    Lucas
  • WAN-lampan slocknat, ingen internetförbindelse. Fungerar för grannen ca 80 meter bort. Inträffade ca kl 13 tisdag 7 nov 2021. Var vänlig kontakta mig via email.
    Håkan
  • Vi och våra grannar saknar WAN vid inkopplingen.
    Lars Lindberg
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.