Servicetekniker

Jag väntar sedan 2 veckor på att en tekniker ska komma då vi efter åsknedslag inte har fungerande fiber. Ringde er i morse och blev hänvisad comhem, ringde comhem som säjer att det är ni som ska boka tid med oss för besök av tekniker
Karin Olausson Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Karin! Om ditt internet slutat fungera på grund av skadad fiber stämmer det att du behöver kontakta din internetleverantör Comhem för att lägga en felanmälan. Comhem ska då skicka felanmälan vidare till våra fibertekniker så de kan undersöka felet och kontakta dig om de behöver åka ut på plats och laga fibern. Anledningen till att det behöver gå via din internetleverantör är eftersom de alltid är dom du behöver kontakta om ditt internet inte fungerar så de kan se till att allt fungerar igen från den fiberanslutning vi levererar till deras internetanslutning.
    Matilda
  • Hej
    Enl comhem har de skickat felanmälan men ingenting händer, ingen tekniker har varit här. Det har gått drygt 2 veckor och vi är minst sagt trötta på hur det här problemet hanteras
    Karin Olausson
  • Det låter inte alls kul att vänta mer än 2 veckor på att få tillbaka sitt internet. Vi ser att du kontaktat oss via mejl också, vi ser till att besvara och hjälpa dig vidare därifrån.
    Matilda

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.