Min fiberkabel är avgrävd, vart felanmäler jag det?

Har du en tjänsteleverantör och din fiber har blivit avgrävd behöver du vända dig till dem för en felanmälan. Ärendet kommer läggas mot tekniker som skickas ut för att reparera skadan.
Observera att information och uppdatering kring felanmälan får du av din tjänsteleverantör.

Har du inte en tjänsteleverantör ber vi dig vända dig till oss via telefon 0200-43 00 00 för en felanmälan. Ärendet kommer läggas mot tekniker som skickas ut för att reparera skadan.

Gäller ärendet en skada som avser annan fiberinstallation än till din fastighet (t.ex. grävning av stamledning eller annan fastighets fiberinstallation) behöver du vända dig till vår Markavtalssupport. Du kan antingen skicka ett mejl direkt till markavtal@ip-only.se eller ett brev till:

IP-Only
Att: Markavtal
Sveavägen 25
111 34 Stockholm

Observera att om ditt ärende berör ledningar som inte ägs av dig som privatperson behöver dessa ärenden hanteras av den berörda nätägaren. Berör ditt ärende någon annans mark är det den markägaren som behöver inkomma till oss i ärendet.
IP-Only Kundservice (Uppdaterad ) Rapportera olämpligt innehåll
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.