Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Långa handläggningstider mejl och telefon

På grund av en väldigt ökad belastning har vi just nu långa svarstider på både telefon och mejl.
Vi ber om överseende med detta och tackar för våra kunders förståelse.

Nedan följer åtgärder och hänvisningar för 3 vanliga frågor
  • Undrar du över tidsplan ber vi dig ha tålamod.
    IP-Only har under 2018 bedrivit ett stort arbete med att kvalitetssäkra pågående projekt efter de brister som kartlades i vår kvalitetsrapport. Vi går nu från att bygga extremt snabbt och brett, till etappvis och med mer kontroll på kvalité.Det här innebär att en del projekt kommer att färdigställas närmare 2020, det vill säga närmare regeringens bredbandsmål, än vad som tidigare sagts.
    Mer information finns att läsa här och så snart det finns information angående ditt område och din tidsplan kommer du att få denna information, har du inte fått någon information finns det tyvärr inget nytt att ge i dagsläget.
  • Har något gått snett vid grävning eller installation ber vi dig som kund att göra en reklamation så att vi får chans att rätta till felet. Länk finns här.
  • Har du problem med din fiberanslutning måste detta felanmälas till din tjänsteleverantör. Har du en tjänsteleverantör kan IP-Only inte hjälpa dig att lägga en felanmälan eller uppdatera dig med status på ett pågående ärende.

Amanda Kundservice Rapportera olämpligt innehåll
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.