Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Jag har problem med min uppkoppling, vart kan jag felanmäla det?

Vad tråkigt att din uppkoppling inte fungerar som den ska. Vid problem är det viktigt att du felanmäler till din tjänsteleverantör som vid behov tar ärendet vidare till oss som nätägare.

Tips! Innan du felanmäler kolla alltid:
  1. Kontrollera att alla kablar sitter ordentligt inkopplade till fiberdosan så det inte är glapp någonstans.
  2. Kontrollera vilka lampor som lyser. PWR, WAN, LAN1-4. LAN-lamporna ska ha ett blinkande sken medan övriga ska lysa med ett fast sken.
  3. Ta bort eventuell router och direktkoppla din dator till fiberdosan.
  4. Starta om din fiberdosa genom att göra en reset. Klicka här för att se hur du går tillväga. 
IP-Only Kundservice Rapportera olämpligt innehåll
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.