Jag har problem med min uppkoppling, vart kan jag felanmäla?

Oavsett vad problemet kan härledas till, om det är relaterat till tjänsten i sig eller problem med vårt nät, är alltid första steget att göra en felanmälan till din tjänsteleverantör. Vid behov tar tjänsteleverantören ärendet vidare till oss som nätägare för vidare felsökning.

Här hittar du kontaktuppgifter  till många av våra tjänsteleverantörer. 

Tips! Innan du felanmäler kolla alltid:
  1. Kontrollera att alla kablar sitter ordentligt inkopplade till fiberdosan så det inte är glapp någonstans.
  2. Kontrollera vilka lampor som lyser. PWR, WAN, LAN1-4. LAN-lamporna ska ha ett blinkande sken medan övriga ska lysa med ett fast sken.
  3. Ta bort eventuell router och direktkoppla din dator till fiberdosan.
  4. Starta om din fiberdosa genom att göra en reset. Klicka här för att se hur du går tillväga.
IP-Only Kundservice Rapportera olämpligt innehåll
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.