Jag har beställt fiber av er, kan jag avbeställa kostnadsfritt?

Vid annulleringar gör vi alltid bedömningar i enskilda fall.
Befinner sig området i slutfas kan en annulleringsavgift tillkomma vid en annullering. Slutfas innebär att huvuddelen av investeringen i projektet är gjord och vi har bland annat genomfört grovprojektering och finprojektering, sökt och fått beviljat tillstånd, förhandlat markavtal, upphandlat entreprenör och förberett fiber till området.

Önskar du annullera din beställning behöver du som avtalspart inkomma till oss på kundservice i skrift alternativt kan ni ringa in till vår kundservice och signera er annullering med Mobilt Bank-ID.

Mejla ditt ärende till oss på kundservice, antingen via vårt kontaktformulär på hemsidan eller direkt till: kundservice@ip-only.se.

Har du inte möjlighet att skicka in ett mejl eller signera med Bank-ID kan du posta in ditt ärende till oss:

IP-Only AB
753 81 Uppsala
IP-Only Kundservice (Uppdaterad ) Rapportera olämpligt innehåll
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.