Hur beställer vi fiber till vårt flerfamiljshus eller företagsbyggnad?

För att vi ska kunna lägga fram en offert behöver utsedd person ur styrelsen eller hyresvärden inkomma till oss med nedan uppgifter:

Beställarens namn:
Telefonnummer:
Mail:
Leveransadress och ort:
Fastighetsbeteckning:
Fastighetsägare:
Hur många anslutningar:
Befintlig lösning:

Mejla dessa uppgifter till vår Kundservice; kundservice@ip-only.se alternativt via vårt kontaktformulär på hemsidan.

Uppgifterna skickas till vår säljavdelning som tar kontakt med beställaren för att arbeta fram en offert. Vidare dialog kommer därefter ske mellan beställare och projektledare.

Notera att detta gäller beställningar till vårt öppna fibernät. Är ni ett större företag och önskar företagsfiber behöver du vända dig till vår Enterprise-avdelning.
IP-Only Kundservice Rapportera olämpligt innehåll
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.